Linkedin je poslovno orientirano spletno socialno omrežje.
Podjetje Linkedin je bilo ustanovljeno pred pol drugim desetletjem, spletni portal podjetja je ugledal luč sveta pol leta kasneje. Število članov je začelo skokovito rasti, pred enajstimi leti je spletno socialno omrežje Linkedin štelo dvajset milijonov članov, pred štirimi leti je število članov preseglo številko dvesto petdeset milijonov.
Člani spletnega socialnega omrežja Linkedin uporabljajo za mreženje v poslovnem svetu. Od nekdaj je veljalo, da poslovni svet temelji na povezavah in povezovanju. Povezave temeljijo na poslovnih izkušnjah iz preteklosti, povezovanje pa je aktualna poslovna izkušnja. Ter hkrati tudi vedno bolj intenzivna in pomembna za poslovni uspeh doma, v regiji in globalno. Doma Linkedin vedno bolj spreminja poslovni svet, regionalno in globalno pa je že vzpostavil določene standarde v poslovnem svetu.
Pa tudi mešanje posla in zasebnih poslovnih ali drugih priložnosti je pogosto. Npr. oddaja nepremičnin ali najem poslovnih prostorov. Namesto, da preko iskalnika Google oseba išče oddaja stanovanj Maribor, se bo morda povezala preko Linkedina z nekom, ki se z oddajo ukvarja ali oddaja kar sam svoje prostore. Kako enostavno!
Linkedin logotip je postal globalno prepoznaven podobno kot logotipi vseh pomembnejših globalnih blagovnih znamk. V resnem globalnem poslovnem svetu bi med pomembnimi in osveščenimi udeleženci težko našli osebo, ki Linkedin logotip ne bi prepoznali. Odličnost povezovanja je predvsem v avtonomnosti uporabnika pri oblikovanju povezav. Član poslovno orientiranega spletnega socialnega omrežja lahko povabi vsakogar ter z njimi vzpostavi povezavo. S tem pa hkrati sprejema odgovornost za svoje odločitve, saj niso redki primeri odločanja o sprejetju ali zavrnitvi povabila glede na že ustvarjene povezave. Čisto vsak član poslovno orientiranega spletnega socialnega omrežja si želi biti povezan z osebami, ki ustrezajo tako njegovim kot tudi širšim družbenim referencami. Na kratko bi lahko rekli, da si z Linkedin povezavami ustvarjamo lastno dobro ime preko dobrega imena naših povezav. Velika verjetnost je, da bodo iskalci povezav najprej analizirali tako člana, nato pa si pridobili dodatno mnenje preko analize ustvarjenih povezav. Pri oblikovanju lastnega profila je zelo pomembno, da se predstavimo enako kot v primeru predstavitve pred veliko množico ljudi.
Linkedin omogoča ustvarjanje dobrega imena vsem, ki se zavedajo vseh priložnosti in pasti poslovno orientiranega socialnega omrežja.
Želite izvedeti več o upravljanju LinkedIn profila? Potem si preberite članek z naslovom “Kako urediti svoj LinkedIn profil?“.