Kako je videti prihodnost e-trgovine?

Industrija e-trgovine se hitro razvija in sledi spreminjajočim se potrebam potrošnikov. Zato ni presenetljivo, da naj bi e-trgovina do leta 2027 predstavljala svetovni trg v vrednosti 7 milijard dolarjev. Toda kaj to pomeni za prihodnost elektronskega poslovanja? V tem prispevku bomo obravnavali nekatere ključne trende v e-trgovini in kako bo izdelava spletne trgovine v prihodnjih letih verjetno potekala.

Razvoj spletnih strani za elektronsko poslovanje vključuje različne naloge, od načrtovanja in oblikovanja postavitve spletnega mesta do ustvarjanja uporabniku prijaznega vmesnika in vključevanja sistemov za obdelavo plačil.

Mobilno nakupovanje

Razširjenost mobilnih naprav je imela velik vpliv na elektronsko poslovanje. Ker se vse več ljudi pri vsakodnevnih dejavnostih zanaša na svoje pametne telefone in tablične računalnike, je povsem naravno, da jih bodo uporabljali tudi za nakupovanje. Glede na nedavno raziskavo je več kot polovica vseh spletnih nakupov zdaj opravljenih na mobilnih napravah – trend, ki naj bi se v prihodnjih letih nadaljeval. Mobilno nakupovanje je odprlo tudi nove priložnosti za podjetja, kot so spletna mesta, ki so najprej namenjena mobilnim napravam, nativne aplikacije in optimizacija glasovnega iskanja.

Družabno trgovanje

Platforme družbenih medijev, kot so Facebook, Instagram in Twitter, so postale močna orodja za podjetja, ki želijo doseči svoje ciljno občinstvo. Omrežja družabnih medijev ponujajo različne funkcije, ki podjetjem omogočajo, da svoje izdelke in storitve predstavijo z zanimivo vsebino, interaktivnimi oglasi in celo možnostmi neposredne prodaje, kot so gumbi “kupi zdaj” ali integrirani sistemi za plačevanje. Ker se priljubljenost družbenih medijev med potrošniki še naprej povečuje, bo tudi družbeno trgovanje postajalo vse pomembnejše za podjetja, ki želijo uspeti v današnjem digitalnem okolju.

Personalizacija

Personalizacija je že nekaj časa pomemben del spletnega nakupovanja. Zaradi napredka na področju tehnologije umetne inteligence pa postaja personalizacija še močnejša in natančnejša kot kdaj koli prej. Personalizacija, ki jo poganja umetna inteligenca, lahko podjetjem pomaga ustvariti zelo ciljno usmerjene izkušnje, prilagojene posebej individualnim potrebam in željam vsake stranke – rezultat tega so večja vključenost, konverzije in prihodki.

Boljši varnostni ukrepi

Napredek na področju varnostne tehnologije je pripomogel k temu, da je spletno nakupovanje veliko bolj varno, kot je bilo nekoč. Obdelovalci plačil, kot sta PayPal in Stripe, so kupcem olajšali varno plačevanje, ne da bi jih skrbelo, da bodo podatki o njihovi kreditni kartici prišli v napačne roke. Poleg tega spletna mesta, kot je Amazon, ponujajo napredne funkcije za zaščito pred goljufijami, ki pomagajo zaščititi stranke pred prevaranti in tatovi identitete, ki bi lahko na njihovem spletnem mestu poskušali goljufivo uporabiti ukradene kreditne kartice ali druge načine plačila. Ti ukrepi so veliko pripomogli k večjemu zaupanju kupcev v spletne nakupe, ki ga je v preteklih letih zelo primanjkovalo, v zadnjem času pa se je močno izboljšalo, predvsem zaradi teh novih varnostnih tehnologij.

Zaključek

Prihodnost e-trgovine je videti svetla – in zdi se verjetno, da bodo ti trendi oblikovali panogo tudi v bližnji prihodnosti. Mobilno nakupovanje ponuja nove priložnosti za podjetja, ki si prizadevajo za večji doseg, medtem ko družbeno poslovanje zagotavlja učinkovit način za vzpostavljanje odnosov s strankami z zanimivo vsebino in interaktivnimi funkcijami. Nazadnje, personalizacija, ki jo poganja umetna inteligenca, podjetjem omogoča, da zagotovijo zelo prilagojene izkušnje, prilagojene posebej za vsako stranko, kar posledično vodi k večji vključenosti in konverzijam. Glede na vse to lahko z gotovostjo trdimo, da se elektronsko poslovanje ne bo kmalu upočasnilo!