Izboljšaj svoje ocene

Kadar ti v šoli ne gre, česa ne razumeš ali pa bi rad izboljšal svoje ocene, se je zelo pametno odločiti za inštrukcije, ki ti bodo pomagale, da določen predmet ne bo več predstavljal nočne more v tvojem življenju ter z njim ne boš imel več nobenih težav. V osnovni šoli ima največ učencev težave z matematiko in fiziko, saj ta dva predmeta veljata za najtežja med vsemi. Če imaš tudi ti težave z njima, sam ali s pomočjo svojih staršev poišči kvalitetne inštrukcije za osnovnošolce, ki ti bodo pomagale razumeti in se naučiti šolsko snov.

Ne glede na to, v katerem razredu osnovne šole si, lahko s pomočjo svetovnega spleta najdeš inštruktorja, ki to bo pomagal predelati snov, s katero imaš težave. Zelo pomembno je, da je inštruktor potrpežljiv in ima pedagoške izkušnje, ki mu bodo pomagale, da te bo znal motivirati za učenje določenega predmeta. Inštrukcije iz matematike, na primer, ne smejo biti preveč suhoparne in dolgočasne ter ne smejo temeljiti zgolj na delanju matematičnih nalog, temveč morajo vsebovati predvsem razlage, ki jih boš razumel in si jih z lahkoto zapomnil.

Tako kot pri vseh drugih inštrukcijah je tudi pri inštrukcijah za osnovnošolce pomembno, da učitelj oziroma inštruktor določenega predmeta pozna šolski učni načrt ter ima s poučevanjem čim več izkušenj. Pripravljen se mora biti posvetiti posameznemu učencu, mu nuditi posebej zanj pripravljene in prilagojene naloge ter mu biti vedno na voljo za dodatno razlago in informacije. Osnovnošolec, ki potrebuje inštrukcije, pa mora učitelja veliko spraševati, predvsem pa občasno delati tudi sam doma.

instrukcijematematika

Za slabe ocene velikokrat ni krivo neznanje temveč površnost. Marsikatere inštrukcije za osnovnošolce so tako namenjene predvsem vaji v disciplini, temu, da se učenec nauči pri miru sedeti za mizo in se osredotočiti na delo pred sabo. Inštruktor mora v takšnem primeru poskrbeti predvsem za to, da učenca vsakič, ko mu koncentracija odplava drugam, opozori in spet pripravi k delu. Odmeriti mu mora čas, ki ga ima na voljo za reševanje določene naloge ter ga v primeru, da jo uspešno in brez napak opravi tudi pohvaliti ali nagraditi.